Ljuva natt

Den här natten var inte alls så ljuv. Har drömt en massa hemska drömmar och vaknat i panik flera gånger. Sov till 11.30 i alla fall. Det var skönt. Jag vet inte om jag orkar göra något idag. Eller gör jag det? Är bara så less på att hosta och snora hela tiden. Huvudet känns som en 5 tons betongklump. Åh jag vet inte alltså. Det gör ont i mitt ena öra också. Får jag öroninflammation så dör jag. 1. för att jag snyter mig 24/7 så jag borde inte få det och 2. För att jag hatar öroninflammation och 3. jag vill inte gå till en schweizisk doktor för det är så jävla dyrt och jag har inte råd.
Jag har verkligen jätteont i örat *fulaste ordet som betyder penis*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0