HEJHEJHEJHEJHEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Alltså. Jag och min värdmamma hade just väldigt roligt åt mig och ett par snowboardskor. Jag ska få låna hennes gamla skor då hon knappt har använt eller använder dom längre. Det enda problemet var att jag tamefan inte fick på mig skofan. På ena foten gick det hur bra som helst men på den andra fick jag stånka,stampa och stöna för att få ner foten. Jag var alldeles svettig och anfådd. Men tillslut så fick jag äntligen ner foten. Men gud vad vi skrattade. Jag får även åka gratis och låna en snowboard. Totally fucking amazing! Såååå underbart! Måste dock åka själv, men lite äventyr har ju ingen dött av så att säga. Tillbaka till min fot. Efter detta äventyr så är min fot helt fucked up så att säga. Den blev alldeles svag och konstig. Det skrattade vi också åt. Jag kunde inte stödja mig på den=( Men nu har jag käkat lite apelsin och jordgubbar och är back on track.
Det jag egentligen ville säga var att; Mamma pappa och alla andra människor där ute som tycker om mig( eller som kanske till och med älskar mig??????!?!), jag kommer alltså att befinna mig uppe i något berg i Alperna i helgen så internet kanske inte kommer vara prio 1. Så det där med skype kommer kanske inte funka så bra. Bara så ni vet liksom. Kommer vara tillgänglig tills fredag. Imorgon åker jag till Bern och sedan mot Lausanne och spenderar natten där.
SÅ nu har ni min plan för resten av veckan. Tack och adjö. Imorgon är jag ledig. Då ska jag ta tag i viktiga saker. Typ skriva lite brev, skicka lite brev och gå med något viktigt papper till kommunhuset. Kanske dricka lite kaffe också. 

Och jag saknar alla mina vänner så mycket att det nästan börjar göra lite ont. Men inte jätteont, inte än. Ni är bäst och jag vill att ni alla ska komma och hälsa på♥

Kommentarer
Postat av: SvenG

Hoppas att du har möjlighet att blogga nån gång i alperna! En hel helg utan skriverier från dig vore jobbigt. Ha det så kul iaf. och titta inte för länge på nån snygging då du åker nerför backen så du krockar med nån gammal gubbe el. dyl.

2012-03-07 @ 22:53:52
Postat av: mamma

Hell yeahhh, vilken helg!!! Solkräm, solkräm, solkräm!

2012-03-08 @ 07:47:33
Postat av: Din lillasyster

Vemfan är Sven G hanna?

2012-03-08 @ 12:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0