HEJ!

Hänger i köket och bakar. Det blir en kladdkaka och sockerkaka tänkte jag. Kladdkakan slängde jag just in i ugnen. Kan bli spännande då jag nästan alltid misslyckas med kladdkaka. Sockerkaka är ju lite enklare. Kladdkakan ska ju ha den där perfekta kladdigheten. Inte för kladdig och inte för torr. Lite sådär mitt emellan. Såååå jag återkommer med resultat.
Eller ska jag skita i sockerkakan och göra chokladbollar(skriverchokladbollar istället för negerbollar så att jag kan verka som en bra människa) istället?
hmm. Vilka beslut jag har att göra med pgubbe

Kommentarer
Postat av: Sven G

Om det inte vore så långt hade jag gärna hjälp till att provsmaka resultatet :-)) Får väl trösta mig med en icabulle från frysen istället :-/

2012-03-21 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0