Från min Iphone

Blir sämst bilder, men detta är från köksfönstret
Helt OK vy vid lunchen.
För övrigt så kostade det ca 500 kronor att hyra skidor en dag. Tur att jag fick liftkortet. Fick liftkortet om jag sitter barnvakt för Emma ikväll. Sure thang sa jag! Så ikväll blir det att chilla med Emma medans dom vuxna är ute på galej!
Nu är jag trött i benen. Har vart och promenerat inne i Gstaad också. Fyfan. Ungefär som Åre fast ännu värre. Bara märkesaffärer till och med en märkesaffär för matvaror(ursäkta???).
Nu sitter jag i sängen och tänkte sätta igång ett avsnitt greys anatomy!
HEJSVEJS.
Ps. har bränt mig på hakan. ds

Kommentarer
Postat av: mamma

2012-03-31 @ 19:39:12
Postat av: mamma

sämst bilder?! Not!!!Himmel så fint!! Puss mor

2012-03-31 @ 19:40:52
Postat av: wikman igen

men nå så fruktansvärt fint...

2012-04-01 @ 18:25:21
Postat av: mamma

förresten vart är solkrämen unge?!

2012-04-01 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0