Farmors köttbullar och sol

Strålande väder idag också. Ska snart ställa mig och göra kötbullar. Alla gånger jag gjort kötbullar har jag kryddat för lite och dom har ramlat sönder. Detta kan inte bli något annat än en stort fett misslyckade. Som grädden på moset så har vi middagsgäster ikväll. Ha Ha Ha. Den svenska au pairen bjuder på misslyckade svenska köttbullar. Pytten blev iaf god igår. Förutom att potäterna mjölade sönder. Men det smakade bra ändå. Hamnade i pyttkoma efteråt och min värdmamma tvingade mig att äta sallad. Vi hade för mycket sallad i kylen. Så jag var TVUUUUNGEN att äta sallad. kul att jag berättar så intressanta saker för er. Jättekul, verkligen.

Och jag har även stått och gosat med hästar och grisar idag. Gud så söta grisar det finns här. Och hästarna ska vi inte prata om, blev såååååååååååååååååååååååååååååååhäääääääääääääääääääär sugen på att rida. Måste kolla upp om det går. För i sådana fall så är det Hanna som börjar rida inom en snar framtid. Fast jag antar att det är för dyrt. Tyvärr. DET FINNS JU SÅ FINA VÄGAR ATT RIDA LÄNGS. Typ längs Aarefloden. Gud så vackert det är. Och jag hade lätt kunnat gå i shorts idag. LÄTT. Alltså. Sjukt varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0