familjeliv och sömnvanor

Sitter på google och försöker hitta tips hur man får en unge att somna. Går sådär bra ska jag säga. Har varit ute och gått i två timmar och av dom två timmarna ska Emma egentligen ha sovit, men hon sov bara en halvtimme. Sen var det kört. Bara att dra ut den förbannade liggdelen ut vagnen och sätta upp ryggstödet så ungen fick sitta upp. Harrejisses. Jag själv skulle behöva sova. Tog en powernap mellan 10 och 11 imorse, men en till skulle inte sitta fel. Måste lägga mig i tid ikväll för imorgon ska VI PÅ IKEAAAA!!! Woohooooooo!!!!!!!
Jaha, what else. Alla killar i denna stad går i gällivarehäng eller byggarbyxor. Byggarbyxor är iofs snyggt, men inte heeeeela tiden, heeela dan liksom. Tjejerna klär sig i mode från -05 och har sönderplattat hår och bootcutjeans. Missförstå mig inte, bootcut kan vara snyggt om man har rätt saker till. Men detta är inte okej. Höll på att psykiskt bryta ihop idag på min promenad. Det finns ändå helt ok klädaffärer här. Förstår bara inte varför dom inte utnyttjar det.
Nu låter jag ytlig också. Bra jobbat Hanna.
Nu ska lillbebis ha mat och välling. Välling är så jävla gott.
äh. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0