.

Jag har sagt det förut och säger det igen. Läs inte Lelove och jag måste sluta tänka så jävla mycket. Overthinking så att säga. Det för ingenting bra med sig. För att ta sig någonstans i livet så måste man sluta tänka så mycket och bara göra slag i saker. Jag är en tänkare och ingen människa som tar tag i saker. Tänkare som mig ångrar sig väldigt mycket. Ikväll ångrar jag mig. För en massa saker. Varför inte bara just move the fuck on. Jag är dålig på sånt. "move the fuck on" hah. Tänk om det vore så lätt. Då ni. Då hade det vart andra bullar.
Nu pratar jag i gåtor. Ursäkta kära läsare. Men bloggen är min enda vän just nu. Alla mina vänner sover förmodligen, eller festar. Fyfan för er.
Jag tycker jag är jävligt cool som flyttade till ett helt okänt land utan att känna en endaste människa. Får jag säga så eller kommer säger våra svenska normer att det är fel? Jag vet inte. Sverige är ett konstigt land. Vi svenskar är konstiga. Jag ska bli mer som blondinbella. "BORT MED JANTELAGEN!!!". Fast jag vill inte att vi ska bli som amerikanarna. Jobbigt läge. Någon där emellan, lagomt. Landet lagom. Landet brunsås. Ikea-land. Fan vad vi svenskar är beigea. Och bara för att klargöra en sak, beige uttalas INTE "bääch" utan"beech" och kex uttalas INTE "chex" utan "kex". Bra. Då har vi det utrett. Min värdpappa sa igår vid middagen "Cheeena chexet, står du här och smular". Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta över att han sa chex eller att han ens kunde den repliken. Jag tror jag måste lära han lite mer dåliga raggningrepliker. Fick även höra ett ordspråk på franska som handlade något om en enögd man som var kung över blinda människor. Jag fattade inte riktigt poängen då kommunikationen mellan mig och Thomas brister väldigt ofta. Hans svenska är så rolig. Jag måste dock sluta förkorta ord, norrländskan går inte in i denna familj. De har väldigt svårt att förstå mig ibland. Dessutom pratar jag så jävla fort att det är pinsamt(ja pappa, jag har kommit till insikt).
Ska fortsätta se filmen om Melissa nånting nånting som var den första kvinnan som flög runt jorden. Fast hon kraschade och dog.
Har en tendens att ordbajsa väldigt mycket på kvällarna. Är nog lite understimulerad(misstolka ej), måste nog he mig ut på lite mer sociala aktiviteter känns det som.
äsch. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: jphn

tycker det är coolt också!

2012-03-05 @ 17:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0