Ensamma hemma

Idag är jag heeeeeeeelt själv med Emma för första gången. Mamman har alltid varit hemma och pluggat alla andra dagar jag jobbat. Men nu är jag all by my self. Hittils går det bra. Emma sitter i fåtöljen brevid mig och pratar med sig själv. Snart ska vi ta en låååångpromenad hade jag tänkt. Savigny ska utforskas. Synd bara att jag är så jäääääävla trött. Det enda jag vill är att lägga mig i Emmas vagn och bli skjutsad. Finns det vagnar i vuxenstorlek? I sådana fall sa jag köpa en sån. Kineserna borde ha sånt. Dom har ju allt möjligt. Om inte så ska jag skaffa patent på denna uppfinning. Så jävla skönt att bli omstoppad och vaggad till sömns och få sova en timme om dagen. Det skulle jag nog tjäna pengar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0