dagens FETA fundering

Aupairträff i Basel, Zürich eller Lausanne? VAAAAAAAAAAAAARS? obs. det tar lika lång tid att åka till alla obsobsobs. Kan iofs fara på både den i Basel och den i Lausanne. Ska ju ändå till Lausanne på torsdag. Blä. jobbigt. Fan vad svåra val jag har alltså. Skulle typ ändå va najs att se Basel. Typ. Kanske träffa någon som bor lite mer nära. En till fundering. Spendera helgen i Savigny(Bulle haha skrattar fortfarande) eller uppe i Bergen(kommer ej ihåg vad det heter). Guuuuud vilka val jag har. Promenera i Lausanne hela helgen Eller åka skidor i Alperna hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Det är ju skrattretande. Fast jag har typ inte råd med att åka skidor den här månaden. Barcelonabiljetten ruinerade mig litegrann. GUD så kul det ska bli.
Godnatt kära läsare. Vi ses på lan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0