Dagen som gick

Har handlat en blommig hoodie för 12 franc. Det tycker jag var ganska billigt. Sen köpte jag ett läppstift som var dubbelt så dyrt. Men jag har letat efter exakt det där läppstiftet i ett halvår snart. Att man var tvungen att åka ända till Schweiz för att hitta det är ju helt otroligt. På coop här i Aarberg fanns det. Men inte på kicks i Skellefteå. Det är bara sjukt.
Annars då? Jag har käkat årets första jordgubbe. Fy fan vad gott det var, men inte lika gott som svenska. Dyra var dom också, som fan.
Big brother leverar som vanlig "Då jag lagar negerbollar ska du vara tyst och äta", "Vad är en halv deciliter" - Hanna W. Jag har börjar gilla den där bruden alltså. Hon har sina stunder.
Vi ska äta Ostfondue till middag och jag börjar förstå tyska mer och mer, fast det där med att prata...näeeeeeeee. Var såååhääääääär nära på att beställa en kaffe på tyska idag, men fegis som jag är så vågade jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0