Bulle

Det finns ett område här som heter Bulle. Tror inte det uttalas Bulle dock. Satt och fnittrade för mig själv på bussen då jag såg det. Lite kul.
Är det okej att lägga sig halv 10 en fredag? Hoppas det, för jag har precis borstat tänder och lagt mig i sängen. Imorgon skiter jag i IKEA och åker in till Lausanne och promenerar nere vid Ouchy. Ska försöka fota lite, men nu då jag har dissat Iphonen och använder en gammal nokia så är det lätt hänt att Iphonen glöms bort. Kameran glömde jag hemma i Aarberg.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är okej. Jag ahr gjort det typ hela veckan haha. Och jag har virrat runt i Bulle jag med, kommer aldrig glömma det stället. Liksom, vem döper något till Bulle. Man ska säga Byll men vafan det går inte

2012-03-02 @ 22:33:40
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0