Bikini

Skulle ha tagit med mig bikinin hit. På altanen är det näst intill vindstilla så en bikini hade ju inte skadat. Sitter och svettas som ett as här i vardagsrummet. Stackars Emma som ligger i en overall i vagnen. Men är man bebis så är man. Hard life liksom.
Hon börjar tycka om mig mer och mer verkar det som. Idag så vilade hon lite mot min bröstkorg samtidigt som hon hade armarna runt min hals. Det var lite gulligt. Sen började hon klösa i mitt ansikte istället. Det gjorde väldigt ont."Hanna får inte tro att jag tycker om henne fööööör mycket". Hon somnade dock direkt ja la henne i vagnen(behöver inte ta en tvåtimmars promenad winwinsituation).
Nä men vad har jag gjort idag? Kokat brocolli och fänkål och mixad det åt emma. Gjort svensk välling(jättegott obsobs). Typ. Lekt lite med Emma. Ätit lunch. Sjungit barnlåtar och kollat på klipp från lejonkungen som hon tyckte var väldigt roligt. Hakuna Matataklippet är ju ovärdeligt så jag förstår henne.
Ikväll ska jag ta mig från Svaigny in till Lausanne. Det kan bli väääldigt spännande. BUSS & TRAM. Spännande. Fast jag har börjar chilla då det gäller att åka sånt där. Fan jag befinner mig ju inte i världens ände så att säga. Folk fattar ju engelska till en viss del så det är bara att fråga om något inte går enligt planerna.
What else..hmmmmm......jag har en sån himla fin bild på mig och Emma där hon LER IN I KAMERAN. Men jag får ju som sagt inte lägga ut bilder på henne. Väldigt synd, för den är episk.
Nu ska jag ta tag i livet, hur man nu gör det. Kanske snyta sig lite eller sminka mig. Vet inte asso. Adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0