Barcelona

Imorgon bokar jag en billjett till Emmy och Barcelona. Har egentligen inte råd men det skiter jag i. Får väl trappa ner på tågåkningen här eller nått. Kanske sluta köpa fel nagelfilar också. Och sluta slarva bort hudkrämer. Och sluta bli sjuk hela tiden så jag slipper köpa hostmedicin.
Kvällen var najs. Hade lite panik på bussen från lausanne till savigny för det fanns inga stoppknappar men jag frågade en tjej(som förövrigt var dösnygg) om hur man skulle göra. Fick svaret"follow me". Det var ju najs. Så jag följde efter henne.
Nu har jag skypat med Mamma, Cathrine, Lisa och Emil som hängde med en stund, och Emmy. Så nu är kvällen liksom fulländad.
Nu ska jag sova och göra mig redo för FREEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAAAAAAG. Imorgon blir det en tidig kväll och en lång sovmorgon på lördag. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0