Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Idag har jag en bahhhhhhhh dag. Vill bara bläa på allt. Jag erbjuder mig att städa om dagarna, men mina värdföräldrar säger 'nej du ska inte städa. Jag erbjuder mig att stöka efter maten(och gör det tills jag inser att det inte ger något då dom helst verkar vilja göra det själva, vill inte vara ivägen liksom) men dom säger att dom vill diska och sånt. MEN idag då kommer min värdmamma och säger att jag måste börja dammsuga och lite sånt på dagen och att vi måste bli bättre med att hjälpa till efter maten.
Då blir jag irriterad. Inte över att jag måste hjälpa till och sånt. För det gör jag med glädje. Men att hon senast igår säger att jag inte behöver dammsuga och blablabla. Jävla dubbelmoral.
Men nu får jag i alla fall som jag vill. Senast jag dammsög så blev mamman typ lite småtjurig och sa att jag absolut inte ska behöva göra det. Jag fattar liksom inte.
Näää-e alltså. Jag tror jag har lite pms idag. Dessutom har jag fått lite färg på kinderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0