såhäääääääääääär glad är jag idag. int.

Har haft en kuknatt. Vaknade av att jag hostade, sen kräktes jag pga av hostan och inte bara en gång(anteckna). Väckte säkert hela familjen. Sen har jag vaknat femtielva gånger för att jag är rädd för att försova mig. Emma är en liten skitunge idag(bokstavligt talat, i say no more). Nu sover hon och jag älskar barnvakt, jag kan lägga mig i mitt rum slappna av, se en film och då hon vaknar så varnar barnvakten. Himla smidigt. Bara för att jag skrev det där så tog det slut batteri i den. lol.
 
 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte göra många knop, imorgon är jag ledig vilket betyder Bern och bikiniletande, posten och kommunhuset för att betala något som jag inte har någon koll på vad det är. Schweiz och deras skatter alltså, man blir ju alldeles matt av deras pengajagande.
 
 
Egentligen skulle jag kunna lägga ut en massa bilder från i helgen och de senaste veckorna, men jag orkar fan inte. Det tar så jävla tid att hålla på och förminska bilder osvosvosvosvosvosvosovsovosv.
 
auf wiedersehen tchüss ciao ade hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0