Jävla franska

Då jag först kom hit så trodde jag att franska skulle vara bättre och roligare. MEN NÄE. Alltså, jag HATAR franska verkligen hatar. Tyska i mitt hjärta. Direkt jag åker över på den franska delen så känner jag mig liten och osäker. Man förstår verkligen ingenting och detta kindpussande. HERREGUD. Just nu har jag tre människors bakterier i mitt ansikte(jätteäcklad), varför inte bara skaka hand som normala människor.

Vi har middagsfrämmen och jag känner mig alltid så ivägen då eftersom att det endast är franska som talas. uschabuscha. Är i alla fall i Lausanne i helgen. Imorgon jobbar jag 11-23. Mycket najs, Jobbar även lite ikväll också. TYDLIGEN.

åh fan jag är sur för att jag inte kan gå på gurten ikväll. Eller jag är sur för att jag inte kan vara berusad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0