istället för alla måsten

Du heter: Elin Hanna Magdalena Berglund
Smeknamn: Hannis(världens fulaste)
Beroende av: Snus och socialt umgänge 

Vad tror folk om dig?: Förhoppningsvis att jag är en kul prick, men förmodligen så tror jag att folk tycker jag är en bitter prick som drar alldeles för många sarkastiska skämt

 Stämmer det?: haha ja

 

Vad får du oftast komplimanger för?: Min humorI(sant) och mitt söta ansikte(också sant) 

Hur imponerar man på dig?: Man bjuder på sig själv och är int så jevla blyg

Brukar du skratta för dig själv?: Ja, alltid. Skrattar alltid åt mig själv också.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "hahaha alltså asgråta..."Är det nu hon blir vuxen. ja nu är hon vuxen åhh" sen försökte hon lugna ner sig och tog några näsdukar och ba"nä lets rock ääänd roll" " - min kära syster som återberättade stunden efter hon och mamma lämnat mig på flygplatsen

Var bor du?: I Schweiz i em lägenheten

Trivs du där?: nja, ibland

 

Brukar du bli för full: Ibland, Ibland inte. Oftast inte

Är du allergisk mot något: Ja, mycket typ

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Hanna, eller något töntigt som "morsning korsning" eller det klassiska " Hej du har kommit till Hannas mobiltelefon, jag kan tyvärr inte svara nu med lämna gärna ett meddelande så ringer jag upp"

 

Vem ringde du senast?: Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hur mår du?

Antal timmar sömn inatt: 14(:OOOOOOOO)

Sov du ensam: Ja, som så många andra nätter(alla andra nätter)

Brukar du komma i tid: Ja, alltid

När mår du bra: Då jag har sovit bra
När blev du fotad senast: I måndags
Hur känner du dig nu: lat

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Världens sötaste fötter(helt seriöst)

Vad saknar du: Sverige

Hade du en bra kväll igår: Somnade innan det ens hann bli kväll, så ja, en jävligt bra kväll

Favorit dryck på morgonen: apelsinjuice eller te

Rakar du benen: På sommaren, ja på vintern, nej förutom om jag råkar ha någon kille(vilket aldrig händer)

När brukar du oftast gå och lägga dig: 22-23

Är du blyg?: Nej, inte i vanliga fall. Men sen jag flyttade hit har jag blivit en shy girl

Sysslar du med någon idrott: springer och promenerar ibland

Har du spytt offentligt: Nej

Är du nöjd med ditt liv: Nja, ibland 

 

Vad gör du i morgon: Om vädret är bra hänger jag vid utebadet med Aline om det är dåligt vet jag inte

Vad är det värsta du vet?: Överlägsna människor

 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Ingen, om jag måste välja någon så måste jag nog säga Blondinbella som skriver om sin brasilianska vaxning eller Egoina. Stjärnor

Vad längtar du till?: Oktober, jag åker hem och jag fyller 20

Vad använder du för shampoo?: L'oreal

Hur gammal är du: 19

Tycker du om någon just nu: Ja

Gröna eller röda äppeln: Gröna fast inte dom sura

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Helst inte någon men ibland mamma eller pappa

 

Vilken tid gick du upp idag: vaknade 10.00

Är det okej att gråta: Jag älskar att gråta, särskilt på tåg

 

När grät du senast: I lördags och söndags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ge till dom fattiga och typ skaffa en lägenhet(inte för att pengarna skulle räcka så långt)

När går du upp ur sängen en helgmorgon: allt från 09.00 till 13.00

Solar du ofta: Nä, jag ogillar att sola väldigt mycket

 

Är du bra på att laga mat: Brukar få höra det ganska ofta, så ja det tror jag

 Är du flygrädd: Ibland

 Hur vig är du: Typ ändå lite vig

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Melon

Tycker du om sushi: GUUUUUUUUD SÅ GOTT(vill ni vinna mitt hjärta, bjud mig på sushi)

Vad äter du helst när du ser på film: popcorn eller chips

Bor dina föräldrar tillsammans: nein

Har du tandläkarskräck: näe, men jag hatar tandläkare ändå

Är du morgon- eller kvällsmänniska: inte en morgonmänniska i alla fall

Vilken ögonfärg har du: typ grön/blå-gråa

Biter du på naglarna: Bara då jag är nervös eller stressad typ

 

 

Jätteanvändbar information.

 

Nu måste jag verkligen göra mig klar

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0