I'm back

Har så mycket blandade känslor just nu. Ligger sömnlös andra natten i rad. Jag vill verkligen tillbaka till Schweiz och jag tål inte Skellefteå, men ändå så sticker det till ganska så mycket då jag vet att imorgon är sista dagen med mina vänner på 4-5 månader. Livet suger ganska hårt ibland. Ganska ofta faktiskt. Idag låg jag och fulgrät i sängen i några timmar, sen insåg jag hur patetisk jag är och tänkte hur tur jag har som har fått möjligheten att göra detta.



Senaste veckorna har varit sjukt roliga. Stadsfesten var nog det roligaste/tråkigaste, att blanda tyska och svenska på fyllan är det nya ba så ni vet. Mådde som en påse hundbajs i söndags och nu har jag gått och blivit förkyld, min hals dödar mig och jag knaprar mucoangin som om det vore lyckopiller.

I helgen är det bröllop som gäller. Det ska bli såhäääääääääääääääääääääär kul. Längtar tills att få döda mina fötter i mina nya killer-heels(sjukt jävla megasnygga). Synd att jag måste vara nykter, smärtan kommer vara outhärdlig.

Imorgon ska jag och äta frulle hos fröken Andrén och sedan kommer förmodligen grabbarna och hänger. Vid fyra så tar jag och Lisa forden mot Umeå, detta ska bli ytterst spännande. Till Umeå hittar jag, men Vännäs, nej. Herregyyyd.




Nu ska jag fulgråta lite mer och sen sova. Det lär bli en hel del fulgråtning imorgon också. Fuck my life och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0