Dödare än döden

Trodde jag skulle vara bakis idag. Meeeen nej. Är bara sjukt trött. Fyra timmars sömn och tre glas vin är inte riktigt det optimala. I alla fall. Vi träffade två sjukt roliga schweizare igår. Ena var så söt att man bara ville nypa han i rumpan. Den andra hade kung musiksmak och han bar alltid med sig ett extra batteri till sin telefon(ingenjörer alltså..). Min engelska briljerade, likaså min tyska(helt sjukt hur mycket man förstår efter bara två-tre månaders kurs. Är fortfarande i chock.) jag hade i alla fall en aptrevlig kväll som slutade med att jag fnittrade tills jag somnade(nej mamma, jag var inte"öppna dörren och busvissla på grannen-full", don't worry). Vaknade dock 02.30 av att någon stod utanför mitt fönster och tyckte det passade bra att prata högt. Ville slå jäveln, hårt. Ikväll åker jag till Lausanne för lite jobb. Taggar int-e. Nu ska jag försöka få i Emma lite frulle, än så länge har jag keine ahnung om vad som händer idag. Kanske tar en svängom till lekparken. Ciaociao


Kommentarer
Postat av: mamma

Roligt att du hade skoj Hanna!! Idag är det tapetsering Part2 på Furtenback, igår sjöng morfar falsett med Måns i allsång på skansen, oslagbart vackert:)! HA en bra dag gumman. Puss

2012-07-13 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0