amagaaaad

Hemma efter en supertrevlig kväll i Bern med Aline. Jag har träffat mitt överhuvud då det gäller att glo på killar, känns faktiskt riktigt bra att inte vara värst längre. Faktiskt. Vi vandrade runt, kollade in lite uteställen och köpte dricka på starbucks.
Är så jävla hungrig, åt just en hel paprika(det enda i kylen som såg någorlunda gott ut) men det mättade ju inte så jävla mycket.

Nu måste jag tvätta bort sminket och det känns förjävla jobbigt. Skrev jag att jag trodde helt seriöst att jag skulle dö idag? Vet inte, skriver det igen. Jag råkade äta en aprikos(aaaaasgott) och tydligen så är jag allergisk mot det, min hals svällde igen och jag fick panik. Målade upp en scen om att jag skulle dö och att Emma skulle behöva sitta i sin stol hela dagen tills föräldrarna kom hem. Dom skulle hitta mig död och bli arga på mig för att jag dog. Och ja, detta är vad som snurrade i min hjärna. Fyfan vad svensk jag är. Sovdags var det, ja. Så jävla skönt, jag älskar min säng. Mitt rum är så äckligt stökigt att jag får handsvett då jag kliver in, just nu står det ett strykjärn och en strykbräda mitt i allt också, pain. orkar.inte.packa.upp. Får bli på onsdag då jag är ledig. Fattig är jag också. Jävla franc. ät bajs.

Men bra mår jag i alla fall. Riktigt skönt att slippa tänka ikväll, jag tänker för mycket helt enkelt. ELLER VA SÄG NI VÄNNER??? Gud vad jag älskar att anal(hehe)yserna.

Hanna gå och lägg dig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0