Alltså Kärlek i överflöd

Igår var jag på kanske tidernas finaste bröllop, Emma och Kristoffers. Agerade bartender och blev torrjuckad på(alltid lika kul då det händer :P:P:PP). Sprang runt som ett yrväder mest hela dagen men kunde på kvällen känna lugnet och jedrar så trevligt det var, stundvis, då jag inte satt och höll inne villinteåkahem-tårarna.
 
Efter att ha hållt mig från flänn både igår och idag så brast det då Ana berättade vad Emma hade gjort då dom kom hem från Sverige i torsdags. Emma hade tagit sig till mitt rum och suttit och ropat "Hanna,Hanna,Hanna"(börjar gråta när jag tänker på det) och letat efter mig. Jag som var så rädd för att ungen skulle ha glömt mig, MEN ICKET!
Älskade unge. Det är konstigt hur en människa, som inte kan prata, kan ge en så mycket genom så lite.
 
 
What else
 
Började läsa en bok idag. Såååå jävla bra alltså. Det mest klockrena citatet "När det kommer till kärlek, blir alla tretton igen". Måste typ göra en tavla av det. Måste också göra en tavla av baksidan på boken. Om jag kunde skulle jag tapetsera upp den. Jag älskar tjejböcker som innehåller kärleksdraman och allt som hör till.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0