Tjoohooooo

high on life för stunden.Eller hela dagen, folk har frågat vad fan det är för fel på mig. Fick komplimanger av butiksbiträden på bikbok. Dom tyckte jag var snygg. Kan ha berott på att jag hade på mig deras apsnygga orangea tröja. Men jag tog det som att jag helt enkelt var snygg. Anyway. Imorgon ska jag jobba på apoteket, packa varor och se till att det är snyggt i the butik. Kanske också stå i kassan om det behövs(andnöd). Jag har kassavana sen tidigare, men absolut inte den slags kassavana där man ska blippa in grejor och så vidare. Panik. Meeeeen eftersom jag tydligen är så jävla snygg så kanske jag kan charma(ok, jag stavade just charma, skarma, NÄR BLEV JAG DÅLIG PÅ ATT STAVA????) till mig kunderna. Jag har fått min ödmjukhet av pappa.
Har även hållt på att krocka x2 idag. Blev förbannad för att en taxichaufför som gjorde en fuling, jag la mig bokstavligen på tutan(andra gången jag tutar på någon i trafiken) och alla fula ord jag kunde komma på bara flög ur min mun. Andra gången så gjorde jag samma fuling som taxichauffören och det var ännu mer nära till en krock. levde även on the edge då jag stod på en förbjuden plats utanför farmor. And i didn't get any parkeringsböter. Qpark håller inte ställningarna i staden.
Typ den finaste bilen på oss från türkei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0