Sweet fucking jesus

Idag har jag pratat med min värdmamma. Hon är så himla snäll!!!!!!!!!!!!!! Jag tror att detta kommer bli super alltså.
En sak som inte är så bra är att det kostar 1400kr att ta en jävla blodprov i the land of cheese. Det är bara sjukt. Och min försäkring som jag köpt kostade 2300 för ett år och dom betalar det i månaden. Man ba whaaaaaaaaaaat. Crazy shit liksom.
Jag fick även datumen för min ledighet i sommar och jag kan inte säga annat än att det kommer bli superdupermegabra. Jag redan älskar mitt liv i Schweiz.
Sen har jag världens bästa mamma och pappa. Fast det vet dom redan.
Är just nu sådär glad. (ursäktar fläckarna på klänningen men jag stod för matlagningen och då är det omöjligt att hålla sig ren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0