Saker att göra innan Swiss

Nu är det en månad och 4a dagar kvar tills jag åker och det är lite saker jag måste göra
1. Sluta tänka på snus
2. Betala försäkring
3. växla till CHF(vaaaaaaaaaaaaaaaaars gör man sånt???!?!?!??!)
4. fixa papper på skatteverket
5. en miljard läkarbesök(känns det som, att vara astmabarn är ett straff) Även en tripp till Umeå lassa eftersom att Landstinget suger. Ska bli landstingschef då jag kommer hem och slå lite vett i människor.
6. TYP BÖRJA UMGÅS MED MINA KOMPISAR SOM JAG INTE KOMMER ATT TRÄFFA PÅ 1½ år. Ina Andrén gör inte saken bättre då hon kommer med sina jävla ångestattacker och för över dom till mig. Fy och fan vad flännig jag blir.
Nog om en massa måsten. Ikväll ska jag till Dalla och vara med mina vänner<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Bakade ett bröd på ägg och philadelphiaost i dag. Ändå typ gött, fast det smakade lite väl mycket ägg kan jag erkänna. Gjorde även broccolimos som var asgott! Varför äter man inte broccoli oftare? Hanna the housewife. But it's funfunfunfun.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0