Panik på drevstigen

Jag kommer hem efter en handlingsrunda på Coop och har lagomt hög puls(jag hatar att köra bil i övik). Jag ställer ner matkassarna på golvet och kollar åt höger. Där står issa, min systers monsterhamster som är hundra gånger värre än min hamster nils(som är snäll nu). Jag skriker och gör något skumt hopp upp i luften och pulsen går i 1080 ungefär. Jag ringer typ alla jag känner men ingen svarar. Tillslut svarar pappa och han säger att dom visste om att hamstern har bitit hål i buren och att han hoppades på att hon skulle rymma ut genom dörren(det är ingen omtyckt hamster). Jag personligen skulle aldrig låta min hamster vara i en bur med hål
i. Man vill ju inte få sådana här hemska överraskningar.

Nu har jag lugnat mig och sitter i soffan men ben och armar under en filt. För fan för issa om hon kommer nära mig. Då ligger hon risigt till.


Mitt liv är så jävla händelserikt;P;P;P

With love from övik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0