Mot skellefteååååååå

Sitter i bilen just nu i detta nu.
Idag har jag vart med om en rolig grej. Har liksom inte snusat sen nyår(eller jag har småfuskat lite typ två ggr) och idag blev jag äckligt ruggigt snussugen och då tog jag en av pappas maxisnus. Jag kunde inte prata eller titta, hela världen började snurra. Hoho yes! Jag har aldrig varit snusfull förut liksom. Ascoolt ju! Och Maja nu förstår jag varför du blir som du blir på fest med snus. Haha askult. Fast detta är ett bevis på att snus är skit och att jag inte ska börja om.

Nog om snus.
Jag har haft en mysig liten weekend i övik fastän familjen har vart ganska frånvarande. "Den här helgen gills inte" som min söta plastmamma sa. Idag trippade jag på stan alldeles själv och jag hittade ut från stan alldeles själv med bilen. FRAMSTEG!!!!!!!!!!!!!!

Nu är jag hungrig och ett stopp
På donken i tattarstad(Umeå, enligt pappa) väntar. Vad ska jag äta vad ska jag äta vad ska jag äta??!!?? Panic in the qashqai. Nu går det 20 km i timmen på efyran och pappa är arg. Och han undrar vart jag fått mitt hets ifrån.

Över och ut.


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAH LÅT MIG VA!!!!!!!:D



ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG OCKSÅ DIN SPARV!

Vi måste hänga innan du åker, annars måste jag allt ta en tripp ner tillschwiezzz;;)

2012-01-11 @ 17:04:40
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0