McDonalds ersboda

Har just avnjutit lite mat på donken. Egentligen så är det inte så himla gott och dessutom så har deras pommes blivit äckliga. Undrar dock varför halva Indien/Pakistan jobbar där? Inte för att jag har något emot det, det såg bara lite roligt ut då det var en indier bakom varje kassa och i köket. Jag antar att det var indier eller pakistanier. Kul var det i alla fall. Bra att invandrare får jobba. Faktiskt.

Nu är vi i alla fall on our way 2 Skellefteå. Jag är tröttare än döden och ska träna då jag kommer hem, eller ikväll. Eller imorgon. Fan så trött jag är. Pappa har dunkat allt från disturbed till the clash på hösta volym i snart två timmar. Jag är liiiiite less. Bra musik, men jag är less.

Har snackat med Emmy the kosk idag. Det bröts. Inte ens 3G nätet funkar i övik. Fan för övik ibland alltså. Fin stad men fan för den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0