kvällens plan

Planen för ikväll är att försöka springa jävel på löpbandet, mina nya löpardojjor(som jag blev övertalad till att köpa) måste ju användas till det dom är gjorda för. Alltså löpning. Jag hatar att löpa. Jag hatar att löpa mer än krig. Jag hatar det mer än allt på denna jord. Fy och fan vad jag bävar inför detta. Men eftersom att jag inte kommer att ha råd med gymkort i Schweiz så kommer jag måsta löpa för att motionera(eller promenera med barnvagn) SÅ VARFÖR INTE BÖRJA REDAN NU LIKSOM?
åh fuck my life. Jag ska dessutom träna med mamma så det kommer nog sluta med att jag är förbannad. Hon är så himla hurtig den där kvinnan, vilket jag inte är. Vi må vara lika på många punkter men inte då det gäller träning.
nu ska jag kräkas på mina dojjor så jag slipper springa.
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0