HELL YEAH

Mamma snor mitt favoritord
Jag laddar ner en film från disneychannel i tron om att den kan vara riktigt bra. Jag sitter också och försöker hitta något recept till kvällens middag. Det lutar åt bönsoppa med paprika och tomat med VB-toast och mjölkchokladpanacotta. It's gonna be legendary, enligt mig. Jag älskar att laga mat och att äta den såklart.
Imorse blev jag upptvingad ur sängen i tron om att klockan var 11(dom lurade mig big time). Men det visade sig att den bara var 09.20. Död åt tengil tänkte jag då. Men efter en uppfriskande dusch som jag nu inte ens kommer ihåg(vet att jag har duschat för att jag luktar så jävla gott) att jag tog så var jag på banan igen. Provade havregrynsgröt med qinoua till frulle, det låter väldigt suspekt. MEN. Det var riktigt riktigt gott. Efter den otroligt goda gröten så var jag verkligen på banan. Jag och mollie tog sedan qashqaien till Centrum,stan, city eller vad man nu vill kalla det, för att handla hårfärg. Hennes hår råkade bli lite gult igår. Så nu är även håret på banan. Blev stoppad av polledollen utanför parkeringshuset. Jag fick blåsa. Och nu tänker säkert ni som känner mig att jag totalt höll på att freaka ut, som jag gjorde sist. MEN alltså. Jag var så lugn och så fin(sen så vände jag på dynget;P;P visst är jag rolig mamma?????). Jag tror nästan jag har kommit över min polisfobi. Fan vad respekt jag har för dom där alltså. Dom är så jäkla coola.
Nu ska jag ta en powernap. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0