Ensam

Idag har jag vart ensam mest hela dagen. Ganska skönt faktiskt. Råkade dra in en ton snö i bilen då jag skulle skjutsa anton, väldigt lyckat. Det visade sig att det snöade så mycket att det inte ens gick att köra bil. Det var gal1!! En halvtimme senare så gick det finemang att vistas ute.
Nu ska jag se The help eller kanske restless. Dom andra ser efterlyst, jag känner mig inte riktigt på "Kolla-på-hasse-aaro-humör". Kan bero på att jag har levt i en dimma sedan Maja och Ina for och idag då dom visade deras första tecken på liv så blev jag ledsen och insåg att det här så det kommer funka det närmsta 1½året. Skriva på facebook, skypa, maila och så vidare. Fy och fan. Jag hoppas ni läser detta och är lika ledsna som mig.
Ät bajs hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0