Det där med att skriva rätt

Som det klantarsel man är så lyckades jag skriva in fel email adress då jag registrerade denna blogg. Meeeeeeeeeeeeeeeen efter lite mailande med kundtjänsten så är allting löst och jag kan logga in. Hade det svettigt och jobbigt ett tag.
Så, vad gör jag nu? Joooooooo, jag sitter i soffan och längtar efter att ta en snus. Det är ungefär det enda jag vill. Igår var jag nära på att skicka ett mail till mina värdföräldrar och skriva att jag inte vill komma ner till Schweiz längre. Allt för denna lilla nikotinpåse. För er som inte förstår så håller jag på att sluta snusa OCH varför inte göra det dagen efter nyårs då man är som mest bakis och jävlig, smarta Hanna är i farten. Ville dö om och om igen igår.
Nyårsafton då? Det var kung. Bilder hittar ni på min gamla blogg som nu är nedlagd. Om ni kan min gamla bloggadress, kul för er. Ni andra, synd för er. HÄHÄHÄ. Den e privat och jävlig.
Detta inlägg skulle egentligen inte handla om snus, men nu orkar jag inte skriva något mer så ni får nöja er med det. liksom "VEM FAN BRYR SIG OM ATT HON SLUTAR SNUSA???"
äh
ses på lan eller nått
+ El fotograf Ina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0