Afropowerdance

Igår gjorde jag två saker jag aldrig gjort förut
Jag och Ina åkte lokalbuss i Umeå(gick hur bra som helst)
Jag och Maja var på ett afropowerdance pass. Det var inte jättekul om jag ska vara ärlig. Har ont i mina fötter idag efter alla barfotaskutt. "Jag är frisk, jag är fri, jag är full av energi" var ett av mantrat som den överglada ledaren sa. Men man blev i alla fall svettig.
Idag har jag ringt runt till halva stan känns det som. Jag har också vart på försäkringsbolaget för att tracka dom lite(alltid kul) sen har jag tränat, min rompaaaa kommer göra ont imorgon. Den smärtar redan. YesYes. Något som smärtar mig ännu mer är att det är SÅ JÄVLA MYCKET FOLK PÅ DET DÄR FÖRBANNADE GYMMET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag menar kom igen för faaa-aan. MÅSTE HELA SKELLEFTEÅ TRÄNA PRECIS KLOCKAN 7???????? Det är som en jävla folkstorm exakt klockan sju. Det är smockat i damernas omklädning och man får stå i en halvtimme och leta sina skor i hallen. Sen dom där som ställer sig i dörröppningen och knyter skorna?? Vafan?? Man tar sina skor och ställer sig på ett ställe där man INTE är i vägen. Jisses alltså, människan är en väldigt osmart sort.
Jag har även hunnit ha en liten näratillgråtstund idag. Har börjat inse hur länge jag ska vara borta och hur mycket jag kommer sakna familj och kompisar. Men WHAT DOESN'T KILL YOU ONLY MAKES YOU STRONGER så att säga. haha vad klyschigt sagt.
Nu är det dags för lite serietittande innan jag knoppar för natten. Upp med tuppen imorgon. Yes.
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0