15/1-11

Om exakt en månad flyttar jag till Schweiz. Craaazazzyyyyyyyyyy liksom.
Är ändå något sånär på banan. Än så länge. Har fixat nästan allt. Det enda som jag inte har fixat är typ rensa ur garderoben och mina skor. Älskade skor. VILL INTE.
Ikväll ska jag och träna med kopparskallen. Hon lär stå på löpbandet och mata, och jag på crosstrainern. Jag ska ha träningsvärken from hell imorgon hade jag tänkt. På tal om imorgon så tar jag 10.15 bussen till Umeåtown för att besöka NUS. Det kan bli spännande. Kommer jag hitta? Nä.
Igår var det fullt hus här hemma hos mig. Mamma och moster drack vin. Jag och mina jättefina vänner såg film och var jättenyktra, men vi hade kul ändå. Nästa helg ska jag banne mig dricka vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0