mjöp

Har just gjort bort veckans arbete, en tur på två timmar. Man tar det man får så att säga. Ringde just min chef och sa att jag inte vill jobba något från den 15de Januari, så snart är jag arbetslös. Det känns nästan bra. Fast bara nästan. Lite sorgligt känns det att lämna mina arbetshomies. Dom eeee ju så fine! Jag har inte varit arbetslös på fyra år(världens längsta tid enligt mig). För fyra år sedan var jag 15(whatttt???) och i ett stadigt förhållande som jag trodde skulle hålla för evigt. Oj, så ung och dum man är. Blir nästan lite sentimental då man kollar tilbaka. Herregud vad gammal jag känner mig, sen var jag bara 19;P;P;P;P Jag kommer alltså komma hem året jag fyller 21. Herregud. Jag som ville ha barn då jag var 21. Då jag kommer hem är jag 21 och jag kommer varken ha jobb eller bostad.

"Att vara 21 och bo hemma - med Hanna Berglund" Jag kan tänka mig denna titel på en bok.
Nu påstår jag ju inte att det är något fel med att bo hemma då man är 21, men jag skulle helst vilja undvika det då jag helst vill flytta nununununununununu.
ne hörrni. Påtal om ne(jag skulle egentlige avsluta där men kom på en grej), så såg jag ina och maja Nemo från kungarna av tylösand då vi var i stockholm i våras. Detta kanske inte låter så speciellt. Men för att komma till kritan, Jag blev helt starstrucked av nemo(som för övrigt ser ut som en räka i ljusrosa chinos), men då känner jag hur Maja börjar nypa mig i rumpan. Jag, dum som jag är, fattar ingenting. Sedan så får jag veta att, nu kommer jag inte ens ihåg vad han heter, men det var i alla fall en känd fotbollsspelade som stod brevid oss. Det var inte zlatan men det kanske var Henke. Jag vet inte. Men poängen var i alla fall att här står jag och är helt starstucked över någon liten ö-kändis medans det står en världskänd fotbollspelare brevid oss i kön. Såg även Daniel Paris från ung och bortskämd("Chacha bitcheees"). Och nu låter jag som en äkta norrlänning ba 'WOOOOOOOOOOW JAG SÅG EN KÄNDIS. Men jag är ju norrlänning så att jag låter som en är ju inte konstigt.
Klippet som aldrig blir gammalt.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha jag älskar Ingen bor i skogen!! Jag har med mig alla avsnitt till Neuchâtel, jag vill inte tappa min norrländska anda!

2012-01-04 @ 12:45:01
URL: http://litenpil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0