Whoopaaa

Asså. Jag känner att vi måste prata om pengar. Jag gick lös på Apoteket idag. Man vet ju aldrig om den finns hudkräm i Schweiz liksom. Jag shoppade för 750 kronor. Näää men tjaa!!!!!! Om ni ser någon stå längs efyran och försöker se sexig ut så är det jag. Är 1000 spänn timmen billigt? Eller finns det något annat sätt att skaffa snabba pengar? Råna en bank ligger inte riktigt på min nivå. Sen är det inte så många banker som har hand om kontanter nu för tiden. Inte i här i hålan i alla fall.

Nä skämt åt sidan. Jag skämtar för er som inte fattar det. Men för att täcka mina utgifter skulle jag behöva snabba pengar. Jultidningar? Fel säsong. Fan å.

Jag ska grubbla vidare på mina pengaproblem så kan ju du som orkar läsa detta göra något vettigt istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0