SOOOOOOOL

Vet ej hur många grader det är ute. Men det jag vet är att man inte behöver en fet vinterjacka. Shoppade loss på Aarbergs enda klädaffär. Hittade en jacka för 530 kronor. Vet inte om det är värt. Bara vänta och se. Var i desperat behov av en tunnare jacka. Mamma tvingade mig att slänga min favoritjacka som jag har haft sen 7an(VÄRLDENS BÄSTA JACKA). Så jag var helt enkelt utan en vårjacka.
Har varit ute och gjort lite ärenden med Emma. Vi pratade med varandra på bebisspråk heeela tiden. Hon ville inte sova, men tillslut somnade det lilla söta livet. Då satte jag mig vid ån och njöt av livet och en iste.
Nu ska jag äta lunch. En aning sent. Men jag glömde äta innan vi gick ut och nu har jag varit ute och gått i 2 timmar. Så jag är vrålans hungrig ska ni veta.
På återseende maadaaafakkkkaaas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0