Sofa

Ligger i soffan och läser en bok och längtar tillbaka till högstadiet. Boken handlar om en klass på högstadiet. Uunderbara tid. Boken är inte så bra, handlingen är konstig. Ska se filmen i helgen. Kanske förstår lite mer då. Kanske.

Idag åker vi till Lausanne för lite häng resten av veckan. Imorgon är det aupairträff och det känns underbart skönt att slippa åka tåg i nästan fyra timmar sammanlagt för att få vara på en träff i två timmar.

Emma sover och jag vet inte riktigt va jag ska göra. Måla naglarna? Hon kanske vaknar och naglarna blir förstörda. Städa? Orkar jag inte. Se californication? Skulle jag kunna göra, men jag skulle skämmas om jag skulle vara tvungen att säga att jag har sett två säsonger på två dagar. Måste lunga mig lite. För mycket Hank Moody är inte bra för hjärtat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0