Sista dagen hemma

Ligger i sängen och njuter av att jag ännu inte gråtit, skrikit eller börjat hysteriskt skratta. Jag är ju lugnet själv. Jag har gått och blivit en lugn människa. När hände detta? Fast, så lugn är jag nog inte. Mina händer och fötter skakar varje sekund jag är still. Jag kan inte sitta still med andra ord. Jag är i alla fall färdig packad förutom typ necessär och sånt. Hell yeah. Två smockfulla resväskor. Eller, den en är halvfull eftersom att den är så stooooor. Men dom väger 24 kg var. Inte tror jag att dom tar betalt för övervikt om det är 1 kg? Nääää, det tror jag inte. Nu ska jag ligga i min sköna säng som jag kommer sakna såååå himla mycket och glo på californication(sjuk serie men ack så rolig) och lite greys anatomy. Vi ses i Schweiz era nördar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0