Note to myself

Jag ska bli nykterist. Jag hatar egentligen alkohol, förstår inte varför jag utsätter mig för detta varenda gång. Har tillbringat dagen i en soffa i Colombier och sett en knäpp/rolig/dålig/bra/sjuk film med michael cera. Sedan gick jag till tågstationen och började tokgråta(alkoholens fel) och grät från colombier till Neuchatel, därifrån till Biel och från Biel till Lyss. Sen slutade jag. Det blir alltid så. Jättejobbigt. Tur att man har mamma och pappa bara ett telefonsamtal bort <3 <3 <3 <3
SÅ. Ingen mer alkohol för Hanna i stora mänger kan jag säga. Och jag ska absolut ALDRIG mer förtära alkoholhaltiga drycker då jag har en misstänkt feber. ALDRIG. ALDRIG.
Som ni förstår så mår jag väldigt dåligt idag. Förkyld, bakis och ledsen. Det kan fan inte bli värre just nu.
Men det blir bättre hoppas jag. Gårkvällen var i alla fall rolig.
Nu väntar jag på att familjen ska komma hem. Jag har saknat lilla Emma litegrann men tyvärr tror jag inte att hon har saknat mig lika mycket. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0