nbkjad

Inte nog med att jag gått och blivit superduper megaförkyld. Nu sitter jag och håller mig för att inte lägga en pizza.
Dert här är inte roligt. Verkligen inte.
Det blir varken Die Post eller Coop idag. Det får bli imorgon, eller på måndag. Jag har ju trots allt min 70% apelsinchocklad från Lindt. Och min snus för 50CHF kan vänta tills måndag. 50 jävla CHF. EN STOCK SNUS FÖR CA 650 kronor. Är det okej. Nä, tänkte väl det. Överväger att sluta på riktigt. Detta snusande kommer att ruinera mig.
Fönstret står på vid gavel, för är det stängt så dör jag av svettningar och den senaste avsnittet av OTH var oooooliiiiiidligt spännande. Chad Michael Murray såg ut som att tiden stått stilla sen 2009 då han senast var med. Eller var det 2008? I alla fall. Det var nog det bästa avsnittet hittils. Äntligen börjar det hända något.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kan du köpa snus där???

2012-02-25 @ 12:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0