Motherfucking trött

Jag är så trött att jag är spyfärdig. Är jag inte spyfärdig pga av allt gråt så är det av trötthet. Jag är spyfärdig mest hela tiden.

Om en timme ska jag infinna mig på waynes och träffa faster och kusin. Dags att säga börja säga farväl till folket.

Busschauffören idag körde som en kratta och han visste verkligen inte hur han skulle hantera helljusen. Bilarna som mötte oss kan inte ha sett ett skit. Såklart blev jag förbannad och satt och retade mig på gubben som körde.

(här ska det egentligen stå om våran statsminister Fredde men jag tog bort det. Så ni får aldrig veta om jag hyllade eller bajsade på han. Hohihoh)

Dags för lite smink och såna där onödiga tjejsaker. Om jag skulle bli omfödd skulle jag vilja bli född till kille. Ni har det så himla lätt ni grabbzzz. Ni är fina(tänk att alltid få vara fin??) utan smink och ni har en snabbare ämnesomsättning. Lyllos er alltså.

Frid och kärlek;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0