Min dag i ord

Jag vaknade 03.30 piggare än fan själv. Drog ut i snöstormen till Falmark. Satte mig på planet(fräsch kille på planet) och vem sitter inte två rader framför mig om inte Babben Larsson, det va fan coolt. Hamnde på Arlanda och virrade runt samtidigt som jag pratade i telefon. Av någon konstig anledning absolut hatar jag att prata i telefon då jag är i stockholm. Jag känner mig som en fånig norrlänning utan koll.
Efter en maraton promenad till terminal 5 så va det dags att stiga på planet. Allt gick ok tills killen brevid mig började bresa(vad fan är det med ni killar och bresa?), jag satt som en ihopklämd säl. Jag gillar faktiskt också att bresa(och samtidigt som jag skrev det där insåg jag hur fel det lät med jag låter det stå kvar), men nä, där fick jag sitta med ihopklämda ben. BARA FÖR ATT NI KILLAR RÅKAR HA LÅNGA BEN(benen ni går med alltså) SÅ BETYDER INTE DET ATT NI FÅR BRESA HUR SOM HELST. fyfan alltså. ja, hur som helst, jag överlevde resan med nöd och nöppe. Jag kunde inte sitta still. Jag tog en till maratonpromenad till bagageutlämmningen. Sen träffade jag värdmamma, typ en jättehärlig tjej asso.
Sen har dagen rullat på i en himla fart. Lunch, leka med Emma, promenad, leka med emma, middag, packa upp, duscha och nu ska jag äntligen sova.
Detaljer orkar jag inte skriva. Jag är hungrig samtidigt som jag är mätt. Det är en jätteskum känsla.
Dagens statement: Snygga killar som pratar Schweizertyska går inte ihop. Så mamma, du behöver inte vara rädd över att jag ska hitta mig någon schweizerost.
Godnatt BLOGREADERZZZ

Kommentarer
Postat av: mamma

skulle bli glad om du träffa ngn spelar ingen roll vilken nationalitet bara han är snäll med dig!! Puss

2012-02-17 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0