home sweet home

Nu är vi hemma i Aarberg efter en rolig helg i Lausanne. Trots att jag varit med mig själv hela helgen så har det varit väldigt trevligt. Jag är ganska kul att umgås med.
Att sova i bilen påvägen hem var bara att glömma. Emma skrek och skrek...och skrek....och skrek. Gud. Jag ska inte ha barn inom en låååång framtid kan jag säga. Jag älskar barn, men jag skulle verkligen inte vilja ha ett eget. Just nu räcker det med att ha hand om en unge på dagtid.
Fryser gör jag konstant. Jag använder mina tjocksockar med sockerplast under, varje dag hela dan. Min poncho har jag också alltid på mig och jeans är ett hemskt plagg, man fryser bara i det. Jag spräckte mina blåa a-jeans idag, fyfan vad jag hatar a-jeans. Så nu har jag bara svarta jeans och svarta mjukisbyxor. I-landsproblem.
äsch. Nu ska jag vila eller fortsätta se "the big lebowski.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0