Hemska dag

Den här dagen har sugit. Jag har haft ett mentalt sammanbrott och gråtit litegrann. Men kom snabbt på banan igen. Tur det, för jag hatar att gråta. Det är nästan så att jag börjar gråta av att gråta. Ni vet, som då man börjar spy för att man har spytt. Hajjar ni?
I alla fall. På torsdag ska jag på au pair träff i Lausanne. Kan bli ett äventyr eftersom att jag måste åka 3 olika tåg för att komma dit. Äsch, jag vet inte. Antingen via Kerzers, Lyss eller Biel/Bienne. Varför valde jag att bo mitt ute i ingenstans?
Frååågan ääär alltså.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det kommer bli aaasbra Hanna, vi ses där!

2012-02-20 @ 23:47:38
URL: http://litenpil.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det kommer bli aaasbra Hanna, vi ses där!

2012-02-20 @ 23:47:39
URL: http://litenpil.blogg.se/
Postat av: Inaaaaa

Heeej Skype, morgon för dig, kväll för mig. saknar dig en massssa så du har inget val såvida du inte har en karl i sängen, fast det skulle iof vara sjukt roligt så du har inget val:)

2012-02-21 @ 06:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0