hahaha

Alltså. Idag är en bra dag. Jag är ej bakis och jag mår prima ballerina! Gårkvällen är fortfarande väldigt diffus(HJÄLP MIG NÅGON!????) fastän jag var sådär lagomt, kanske lite för mycket, påverkad. Men dagen-efter ångesten har besökt mig som vanligt. Men det går över imorgon eller i övermorgon. Alkohol är inte bra för mitt psyke. Det är inte normalt att ha ångest över att man har hälsat på någon. Jag har just slängt ihop en vanlijpannacotta. haha "slängt ihop". Det är faktiskt ganska enkelt. Eller det är typ för enkelt. Det är ju så jävla gott. Mamma har stekt köttfärs hela morgonen. Ikväll är det bjudning här på furten. Ska ta farväl till släktingar och vänner. Kan bli kult. Eller ja, kul och kul...Men ja, ni fattar. Jag ska även storstäda "sunkrummet" som mamma kallar det. Men det är faktiskt inte så lätt att hålla ordning på ett rum som är 3x3 meter. Har dessutom en extrasäng där inne. Det är så jävla trångt. Det kommer blir ett helvete att packa. OCH DET SKA JAG GÖRA IDAAAAAG. JÄVLA GALET SJUKT HEMSKT OCH UNDERBART. WOOHOOO. Sen att det är fint väder ute också. Det är ju liksom en perfekt dag. Nu ska jag sluta och städa sunkrummet. Fyfan. Jag vill int. MEN HE GER BA Å SÄTT IGÅNG som dom säger i inlandet. Blääääääääääk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0