gäsp

Är så trött att jag skulle kunna somna sittandes.
Det blev varken Coop eller Bahnhof. Nejnej. Jag lekte jättemycket med Emma istället och hade kul med min värdmamma. Vi börjar komma riktigt bra överrens nu(fruktansvärt konstigt att bo hos några man inte känner). Efter middagen så satt vi kvar vid matbordet och snickesnackade länge och vi bestämde oss för att Hanna ska åka via Biel/Bienne imorgon, då hon ska till Lausanne. Klappat och klart. Pang bom. Inget mer med det.
Imorgon är jag leeeeeedig. Skönt. Det enda som står på min att göra lista är att måla naglarna och köpa frimärken på Die Post. Undra om det är dyrt med frimärken här? Det tror jag, allt är dyrt här. Fy alltså. Dagis kostar ca 100 CHF om dagen här i Aarberg, alltså lite mer än 700 kr. Svina dyrt.
Nu ska jag sova.
Ps. Min älskade mamma kommer den 13 Maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0