FREDAG

SChwooosh sa det. Nu är fredagen över. Jobbade 10-18 sen drog jag till Dalla med Will.I.am och Jonte. Skitsnack som vanligt och jag är tydligen inte "roligt dryg". HUR FAN ÄR MAN ROLIGT DRYG? Jag är ju roligast i världen.
Nu sitter jag in the sofa och jag känner hur det drar kallt från fönstren...Kyla är det värsta jag vet och jag lider verkligen med folk som måste jobba ute i detta klimat. Jag lider iofs med dom som måste gå fram och tillbaka från bussen också(mig).
Min värdmamma påminde min om att ta med täckisar och täckjacka för dom hade -10 grader. My ass tänkte jag då jag såg på termometern imorse. Tänkte my ass ännu mer då jag såg att det hade varit -43 mellan abborträsk och arjeplog eller arvidsjaur eller vad det nu var, Norran skriver om så intressanta saker som vanligt..
Nu ska jag och min fruktansvärt onda hals gå och sova. Jag ska hålla mig inne imorgon och klunka te i mängder, jag vägrar bli förkyld igen.
Fuck vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0