Ensam är starkast

Inatt är det jag som styr här på furten. Modern hänger i el capital och Lisa är i Boden. Jag är redan mörkrädd och hör skumma ljud från köket.

Har jobbat arslet av mig på Apoteket idag. Det var så sjukt mycket varor att jag inte riktigt visste vart jag skulle ta vägen. Jag ska jobba imorgon och på fredag också. Att tjäna lite extracash är bra för en shopoholic som jag.

Nu ligger jag i soffan och cravar glass men det enda som finns i frysen är tofu line och det är inte jättegott. Så jag avstår. Jamie oliver gör så sjukt god mat på TVn. Sjärt på han(Sjärt på dig Maja). Kanske tar mig ett digge med ost.

Idag är det exakt två veckor kvar.
14 dagar. Två helger. Vad ska jag lägga min sista tid i Sverige på? Vad ska jag göra? Jag vill åka skridskor, åka snowboard i bygdsiljum och åka längdskidor.


Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0