Dessa förbannade måndagar

Jag har varit nära till gråt 555000miljoner gånger på morgon. Kanske för att jag drömde att jag hade pojkvän inatt eller för att jag känner mig som en höna idag. Halsen gör världsont och jag känner mig äckligast i världen. Hann inte fixa håret och mitt hår funkar bara inte utan volympuder och vax. Förstår ni min frustration?!!????

Ett tips till er bussåkare där ute. Spring inte till bussen i klackeskor, täckbyxor och täckjacka. Särskilt inte om ni har två snygga grabbar till grannar som ni ibland kan stöta på(oftast då man känner sig ful och jävlig och har högklackat till täckisar). HA ALDRIG HÖGKLACKAT TILL TÄCKISAR. Det har aldrig funkat och kommer aldrig att göra.

Nu sitter jag i personalrummet och har the huvudvärk av fuck. Fan för måndagar. Men alltså jag klagar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0