Min dag i bilder

Gatan där jag bor, Bielstrasse
Fint hus pt.1
fint hus pt.2
Väldigt cool träbro
I den här floden badar man tydligen i på sommaren. Just nu ser den bara kall och jävlig ut
Fint hus pt.3
Stadzplatz
Stadzplatz from behind
Himla söt stad det här alltså.
Nu ska jag fota mitt rum. Bilder kommer inom en snart framtid, då jag orkar så att säga. Nu är jag för trött för att tänka.
Fick i alla fall förskottslön idag. Känns nice. Imorgon är jag ledig så då ska jag utforska Aarberg på egen hand.
Vi hörs.
Föressten, min unge fick presenter av mig och hon totalt älskade den mjuka pippi långstrump dockan jag gav henne. Hon har skrattat hela kvällen åt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0